Witam Wszystkich!

ZACHĘCAMY DO CZYTANIA ORAZ KOMENTOWANIA! JEŚLI CHCIAŁBYŚ REDAGOWAĆ Z NAMI - NIESTETY NIE MA MOŻLIWOŚCI!

czwartek, 20 stycznia 2011

Jedenstka roku 2010 UEFA.com

Wiele niespodzianek mamy w tym roku i przyszedł czas na kolejną.
Otóż chodzi o jedynastke roku 2010 według użytkowników UEFA.com. Jedni zasłużyli inni wręcz przeciwnie, na początek zobaczmy całą drużynę.



Drużyna 2010 Roku czytelników UEFA.com:
Iker Casillas (Real Madryt & Hiszpania);
Maicon (Inter Mediolan),
Gerard Piqué (FC Barcelona & Hiszpania),
Carles Puyol (FC Barcelona & Hiszpania),
Ashley Cole (Chelsea FC & Anglia);
Cristiano Ronaldo (Real Madryt & Portugalia),
Xavi Hernández (FC Barcelona & Hiszpania),
Wesley Sneijder (Inter Mediolan & Holandia),
Andrés Iniesta (FC Barcelona & Hiszpania);
Lionel Messi (FC Barcelona),
David Villa (Valencia CF/FC Barcelona & Hiszpania).
José Mourinho (Inter Mediolan /Real Madryt)
Kto przeczytał listę i bardzo się zdziwił łapka w górę!
Zaczniemy od obrony, Maicon szalał formą w tamtym roku, zasłużył.
Pique z nim również zgodzić się mogę, ale co do jasnej ciasnej robi tu Puyol? Robił masę błędów, czasami miał przebłyski, ale tak naprawdę poprzedni rok w jego wykonaniu był katastrofalny! Rozumiem, że kocha się swój klub, ale trzeba również umieć docenić innych! Mogę się założyć, że większość głosów to typowania sezonowców Barcy.
Ashley Cole grał w tamtym roku fantastycznie i nikt nie zaprzeczy! Strzelał, asystował, kiwał się, wszystko!
Lecimy dalej, pomoc. Ronaldo, jak uważacie, czy czarował w tamtym roku formą? Jak dla mnie to nie... kilka świetnych dryblingów, fantastycznych bramek, ale robiło to w tamtym roku wielu wybitnych graczy np. Frank Lampard. Reszta raczej bez zmian, Iniesta i reszta zasłużyli na głosy.
Kolejny do odstrzału stoi atak! Tak samo, Messi jak co rok gra wyjątkowo dobrze, zdobywa wiele bramek, ale grą tak jak 2 lata temu nie zachwycał. David Villa, on jest największą pomyłką jak dla mnie. Co on robił w tej Valencii? NIC! W tej drużynie jest tylko, dlatego że przeszedł do Barcelony!
Trener bez zmian, Jose zrobił tyle w tamtym roku, że jest to dla mnie nie do opisania.
Ja wprowadziłbym zmiany w postaci: Puyol-Terry ;Vila-Drogba; Messi-Milito.
Wielu pewnie powie "Ale to ocena za ROK, a nie SEZON!" a ja się zgodzę, bo to sama racja, ale czy gracza wyróżnisz za dobrą grę podczas jednego roku, czy dobrą grę w trakcie połowy sezonu?
Możecie, również stwierdzić, że jestem kibicem Chelsea to daje Drogbe i Terrego, "równie dobrze mógłby wstawić jakiegoś Zenka z jedną nogą, który gra w Chelsea, bo jest graczem The Blues". Mylicie się i tylko tyle powiem!

JEST TO WYŁĄCZNIE MOJE ZDANIE, WY SWOJE ZMIANY MOŻECIE WPROWADZIĆ W KOMENTARZACH!!!

4 komentarze:

  1. Myślę podobnie jak ty jednak jeśli chodzi o Johna Terrego to przesadna opinia. Rzeczywiście Puyol nie zasługuje na tą pozycje.. kto by mógł być w jego miejsce...? Nie mam pojęcia ale czy to dobrze miejsce dla Terrego? Ogółem bardzo ciekawe podsumowanie jedenastki roku. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  2. No fajna 11 roku...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg. mnie największym nieporozumieniem tej 11-stki jest David Villa. Co do reszty zawodników obiekcji raczej nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z większością to ja się zgadzam z wyborem. Terry nie zasługuję, tego jestem pewny.

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach zachować kulturę oraz podstawowe zasady ortografii! Dziękujemy!