Witam Wszystkich!

ZACHĘCAMY DO CZYTANIA ORAZ KOMENTOWANIA! JEŚLI CHCIAŁBYŚ REDAGOWAĆ Z NAMI - NIESTETY NIE MA MOŻLIWOŚCI!

wtorek, 18 stycznia 2011

Pienaar nie dla Chelsea

Jak wiadomo Chelsea potrzebuje transferów, lecz czy ktoś może mi powiedzieć czy jakieś ruchy w okienku są wykonywane porządnie? NIE! Może i składamy oferty za zawodników takich jak David Luiz, Lukaku, Caroll i Pienaar. I właśnie chodzi teraz o tego ostatniego wymienionego zawodnika, gracza Evertonu Liverpool, który już był jedną nogą w Chelsea. Jak się okazuje Pienaar nie może dojść do porozumienia z zarządem The Blues, chodzi tu o pensję.
Pytam się, dlaczego Roman nie chce dać tych paru tysięcy więcej skoro wie, że transfery są konieczne?! Byłem, jestem i będę wielkim fanem Chelsea, wierze, że mistrzostwo jeszcze zdobędziemy(niektórzy mogą to nazwać marzeniem nie do spełnienia w tym sezonie), ale niestety połowę naszego zarządu wykopałbym za drzwi!

1 komentarz:

  1. Święta racja Nejdro. To jest już nie do pomyślenia! Chociaż nie jestem zwolennikiem Pienaara to ten wpis dotyczy ogólnie polityki transferowej. Jestem zawiedziony.

    OdpowiedzUsuń

Proszę w komentarzach zachować kulturę oraz podstawowe zasady ortografii! Dziękujemy!